Support

    Beschikt u over een Viverio database en raakt u er even niet uit ?  Of heeft u een probleem met één van onze functionaliteiten ?
    Aarzel niet en neem contact op met onze support afdeling !
    Viverio kent 2 supportkanalen.  Deze zijn 7 dagen op 7 en 24u op 24u bereikbaar.  U kan dus altijd en overal uw vragen indienen. 
    Het behandelen van de vragen door onze supportafdeling gebeurt iedere dag tussen 9u en 18u.  Ook in de weekends.  We doen er alles aan u zo snel mogelijk te helpen !

      Viverio Chat 


      De beste manier om onze support afdeling te bereiken is via het chatkanaal van Viverio :

      Deze berichten komen rechtstreeks uit bij onze support afdeling en communiceren via Viverio Chat geeft u ook de mogelijkheid om meteen de de weblink te kopiëren en door te sturen van de pagina waarop u zich bevindt.  Stel u heeft bijvoorbeeld een probleem met een zekere pagina of factuur, dan kopieert u gewoon het webadres uit de adresbalk van uw browser :


      en plakt dit, samen met uw commentaar of opmerkingen, in Viverio Chat :


      Op deze manier kunnen wij u zeer snel en efficiënt helpen

      Whatsapp Chat

       

      Viverio Support beschikt ook over een whatsapp kanaal, waar u met uw vragen terecht kan :



      Odoo + afbeelding en tekst

      The future is yours